Things to do

God morgon! Idag har jag en hel del att göra, får se hur mycket jag klarar av själv. Det skall packas kläder till helgen då vi imorgon åker upp till Hudik. Sen ska man även ha med sig annat som något att göra på vägen dit. Ladda ipod med både batterier och musik. Kameran får absolut inte glömas hemma så även den ska laddas.

Ikväll är det match som jag längtat till, men kan inte spela nu på grund av handen. Vi skulle ju få spela i en superkedja. Typiskt. Men jag får vara åskådare istället.

Nu blir det frukost.


Kommentarer
Lisa

Ha en bra dag! :)

2008-04-09 @ 09:18:36
URL: http://wlisa.blogg.se
M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

GodMorgon!
Hoppas du får en bra dag idag :)
Om du är intresserad kör jag en utlottning av en bloggdesign i min blogg just nu, vinnaren bestämmer själv med mig om hur designen ska se ut :)

/Kram

2008-04-09 @ 09:23:06
URL: http://jyees89.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0