Grattis

Har jobbat i dag, gick bra, lite segt dock, vart tog allt folk vägen. Inte en kotte knappt mot vad vi hade trott. Så imorgon blir det nog montering av nya möbler för min del om det inte skulle komma hur mycket folk som helst. Skönt för då orkar man med att träna på kvällen. Men det kanske var lugnet före stormen idag så att allt folk kommer imorgon.

Fick gå upp mitt i natten tillråga på allt och skjutsa älsklingen till jobbet. Var som en zombie.

Efter jobbet idag åkte jag hem duscha och slängde på mig lite andra kläder och åkte på kalas hos mormor.. GRATTIS! Tyvärr vill hon inte vara med på kort så det får vi väl respektera ;)

Även jag fick en liten present av min mor ♥, en dagkräm från Oriflame. Perfekt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0