Söndagkväll

Då var man hemma igen då, eller har iofs varit hemma en stund, har suttit och mixtrat med lite bilder från matchen idag som jag fick utav far. Tyvärr fick jag inte med sista bilden i en serie, men ska be att få den så fort som möjligt, så blir det att lägga upp bilderna på lagbloggen sen.

Är riktigt sliten efter den här helgen, har nog varit konstant trött större delen av de här två dagarna. Men nu är det snart dags att hoppa i säng och vakna till att mor kommer hit och äter frukost med mig. Mys! Sen blir det jobba från klockan 15.00, sådana tider suger verkligen när det är träning, missar ju en heldel med laget. Visst träna kan jag göra andra dagar själv, men då träffar man ju inte det bästa laget. Ni är underbara!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0