Presenterna

En jätte fin spargris fick jag av Babbi, Marie, Sofia och Jossan.


2 muggar, 1 fat och 2 "oboy"pinnar fick jag av mina sötnosar Maria, Thea och Krill


4 ostbågspåsar av Babbi, Marie, Sofia och Jossan, ni vet vad jag tycker om.


En disktrasa med en söt nyckelpiga på och Knäppgök, bordsplaceringskort med olika knäppa uppgifter på. Även dem av Babbi, Marie, Sofia och Jossan. Partyspelet "Hur fan visste du det?" Fick jag av bästa Sandy och Tobbe.


En smaskig receptbok fick jag av Emma, Linnéa, Malin och Michaela. Det saknades kortlek på festen så det sprang ett helt gäng ner och köpte så de fick jag också i present av Alice och Johanna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0