Frukostbuffé

Gårdagen gick mest åt till jobb och träning, men mest jobb. Dagen gick oerhört fort för att jobba öppning till stängning. Sen bar det raka vägen till hallen för att träna de hopplösa 30 minuterna. Man känner att man aldrig riktigt kommer in i spelet. Tråkigt men så är det, lite träning är det ju hur som helst.

Igår var det även Alla hjärtans dag, vilket inte jag själv märkte av så himla mycket. Hade planerat en del, men det gick i kras när jag blev tvungen att jobba istället. Men får se om vi tar och går ut och äter något gott ikväll istället.

Nu snart kommer mor och kanske bror hit och äter frukost med mig och myser lite. Trevligt. Funderar på vad som skall finnas på min frukostbuffé.

Några tips?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0