Hemma igen

Sitter nu i soffan för att försöka få någon ordning på våran eller jag ska nog säga älsklingens laptop. Den är lite fullskiten med massa saker så vi ska ominstallera den helt och hållet. Får hoppas på att den går lite snabbare och fungerar lite bättre då.

Jag har ett uppdrag jag ska försöka hinna med ikväll, för gör jag det inte ikväll och skjuter upp det tills imorgon så kommer jag att få jobba imorgon så jag inte hinner med det. Kanske lika bra det, då får man ju lite pengar också.

Har nyss kommit hem från kalaset hos kusinen, morbror hade skaffat sig en ny tv, 63 tum. Inte så himla liten om jag säger så. Kändes som rena bio rummet, men ska man vara värst så ska man.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0