Lite jobb

Dagen blev inte riktigt som planerat och så blir det väl när man inte har något fast jobb, när jag vaknade bestod dagen av att åka eller ja gå till Sandy eftersom hon numer bor på gångavstånd. Ta med lite överraskningsfika och present sen skulle vi bara mysa och sen hem till mig äta lite mat och handla och åka och träna.

Dagen gick precis som planerat fram till klockan två, då min mobil ringde och de var en som blivit sjuk på jobbet så det var bara att slänga sig iväg och jobba lite, men vi ha med fikat och lite små mys. Får ta igen det på fredag baby.

Eftersom det blev jobb idag blev det tyvärr ingen träning och det var det sämsta med hela dagen. Samma skit imorgon då jag jobbar till stängning och möjligtvis hinner träna de sista 30 minuterna. Får springa lite i butiken, kanske kan bygga upp en hinderbana med sängar och möbler.

Börjar som tur är inte så tidigt så kanske hinner ut och ta en promenad innan jobbet. Men det återstå att se hur trött jag är imorgon förmiddag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0