Nyfrissad

Nyss hemkommen från Marieberg, blev inte så mycket till shopping, inga kläder iallafall. Blev en klippning, så nu har jag skaffat mig lugg som jag har velat så himla mycket om. Men idag tog jag mitt mod till fånga och provade på något nytt. Sen köpte jag sånt där vitt pulver från Osis. Får se om det kan få ordning på mitt platta livlösa hår.

Sen köpte jag massa ansiktsmasker, alltid bra att ha hemma om man blir sugen på att ha en spadag/kväll någon gång. Tillslut blev det även ett armband som jag tidigare kollat på, hade tur för det fanns bara ett kvar nu, 79 kr för ett Baglady är inte så himla dåligt.


Kommentarer
krilly

KOLLA VAD SNYGG HON BLEV *busvissling*
Call me samantha! Puss

2008-02-02 @ 00:35:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0