Rocksystrar

Ikväll har min älskade krill varit här och ätit god mat (hoppas jag) och myst med mig. Till mat serverades potatisgratäng och fläskfilé som vi hade gjort. Sen som efterrätt, damn vi missa den riktiga efterrätten jag ahde planerat, men det blev iallafall lite chips och dipp för onyttighetens skull.

Samtidigt spelade vi Guitar hero som är så himla skoj. Även fast jag känner mig insnöad på easy. Måste ta och lära mig Medium iallafall inom en snar framtid. När Krill som inte spelat förut greppa gitaren plonka det bara i den, plink plink plonk. Men redan efter några låtar var hon med i leken. En riktigt rockstar.

En mysig kväll och en slags "avskedskväll" för på måndag åker fusk ungen till Thailand i 3 veckor och jag är inte avundsjuk. Nejdå inte alls. Jag ska vara kvar här hemma i ett iskallt och blåsigt gnällbälte medans hon åker till varmare breddgrader. AVIS!!! Kommer sakna dig baby!


Rock on!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0