Surt!

Okej, jag blir lite sur när jag lagt ner hela min själ i att skriva ett bra inlägg för en gångs skull. Så när jag ska publicera det blir jag utloggad och kan absolut inte komma tillbaka till det jag skrivit. Surt som bara den!

Men en uppdatering behövs så jag gör den snabbt. Jobbet idag gick helt klart kanon, missade dock lite av träningen. Men vad ska man göra när man inte är miljonär. Den delen av träningen jag han med att träna gick väl sådär, men fick spela från start på söndag så det var kanske inte så himla dåligt iallafall.

Snart dags att sova och samla krafter till söndag, en hel del lär även gå åt imorgon kväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0