Vår älskade vår

Solen skiner och det är vår i luften. Så himla underbart, jag älskar våren då är det inte långt kvar till sommaren som jag älskar ännu mer. Känner mycket piggare nu än vad jag gjort de senaste månaderna. Har diskat och handlat lite idag, håller på och lagar lite mat nu, sen ska jag gå iväg och sola. Man kan inte vara blek nu när sommaren är påväg. Framförallt inte när både Krill, Louise och Emilia kommer hem den här veckan från varmare bredgrader.

Vinstglädjen från igår sitter fortfarande kvar. Kändes nästan som när vi kvalade oss upp till elitserien. Men än är det inte över, vi har en måste match kvar, förlorar vi den och Fröjered vinner mot KFUM så är vi körda. Tufft men så är livet!

Nu ska jag kolla till maten lite.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0