Gott nytt år

Då har 2007 nått sitt slut och 2008 har dragit igång med stora steg. Tänkte gå igenom lite som hänt under året.

2007
  • Min bror fyllde 18 år.
  • Jag och älsklingen flyttade ihop.
  • Träffat endel nya männsikor, bla bästaste Sandy.
  • Vi skaffade oss lilla Findus
  • Vi åkte till Zakynthos, Grekland.
  • Pappa fyllde 50 år.
  • Körkortet vart mitt helt egna efter 2 års prövotid.
  • Började på ett "nytt" jobb.
Det var lite av mitt år som gått, men nu till det nya året, med eller utan nyårslöften.

2008
  • En helg i Göteborg redan nu på fredag, med Rhapsody in circus med familjen.
  • En resa till Schweiz med laget i april/maj.
  • En shoppingresa till London med tjejerna förhoppningsvis.
  • Jag och älsklingen firar 5 år.
Det var några saker som väntar under det här året som står framför mig nu. Det kommer säkert att bli ett kanon år.

Idag har jag varit med Sändy som jag knappt träffat nu under helgerna. Första kollade vi lite tv, Ronja rövardotter, fanns inget bättre. Sen gick vi ner och handla och åkte hem till henne och gjorde hemma lagad pizza. Sen blev det mer tv tittande och sen hem till mig igen för att invänta Maria som skulle med ut och gå. Så skönt att komma ut och gå. Känns som om allt onyttigt man ätit i mellandagarna ska bort nu. Fler promenader tack!

image325


Kommentarer
Sandy

Jag håller med dej gumman , FLER PROMENADER! :) Så glad att jag träffat dej! PUSS

2008-01-01 @ 20:14:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0