Musiklista

- Sätt din musik på blanda.
- Klicka på nästa-knappen efter varje fråga.
- Använd sångtitlen som svar på frågan.

1. Hur mår du idag?
Åt samma håll

2. Kommer du komma långt i livet?
Fly high

3. Hur ser dina vänner dig?
Bubbly

4. Kommer du gifta dig?
Jag vill gå hem med dig

5. Vad är ditt livs themesong?
Time won´ let me go

6. Vad är ditt livs historia?
Du hade tid

7. Hur är skolan för dig?
Min helande tröst

8. Hur kan du komma framåt i livet?
Elegi

9. Hur kommer imorgon vara?
Hate that i love you

10. Vad är det bästa med dina vänner?
Min största första kärlek

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
Kom ihåg mig då

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
Is it you

13. Hur är det med ditt liv?
För dig

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
Counting down the days

15. Hur ser världen på dig?
Tidvis

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
Tomten jag vill ha en riktig jul

17. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Solen i ögonen

18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Falling leaves

19. Har du en djup & mörk hemlighet?
Gå på vatten

20. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
This moment

21. Hur kan jag göra mig själv glad?
Beware of the dog

22. Kommer jag någonsin ha barn?
Voyage voyage

23. Vad är några tips till mig?
No one

24. Hur kommer jag bli igenkänd?
Jag fattar ingenting

25. Vad är min danssång?
Start of something new


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0