Oväntat

Idag gjorde jag något som jag inte hade ens den minsta lilla tanken på igår, efter att vi på träningen igår pratade om att Eriksson ska flytta till de nybyggda lägenheterna, där jag själv också väldigt gärna skulle vilja bo. Så idag gick jag in på deras hemsida bara på skoj för att kolla vad de hade för några lägenheter kvar. Men de hade dock inga som passade mig. Så av bara ren nyfiken het gick jag vidare in på en annan fastighetsföretag och hittade en i ett hus som vi kollat på tidigare.

Vi har pratat om att vi skulle flytta till något större ett par gånger, men det har inte blivit något mer av det. Så nu tog jag tillfället och ringde på den här lägenheten, men tyvärr så var det tre före som skulle kolla på lägenheten, så han ville inte ge mig några stora förhoppningar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0