Rut

Innan jag åkte till Göteborg så fick jag tips om en ny affär som heter Rut mfl. av flera av mina kompisar som vart där nere ganska nyligen. Tänkte att det var värt ett försöka att gå in och kanske hitta något man tyckte om. Så väl inne på nordstan delade vi upp oss mor och jag gick iväg till Rut för att kolla vad det var för butik.

På nedervåningen var det inte så mycket värst till butik tyckte jag, fast några grejer hittade jag faktiskt där. Sedan tog vi rulltrappan upp för att kolla in resten. Efter att ha gått runt ett tag, hade jag plockat på mig en hel del grejer som skulle provas. När vi kollat runt i hela butiken, tror inte vi missade något iallafall i denna stora butik, så vände vi och gick mot provrummen.

När jag kom ut från provrummet så hade jag bestämt mig för fem grejer som skulle bli mina, gick mot kassorna. När vi kom ut hade vi varit där inne i ca 1 timme, bra gjort för att vara mig. Det var det längsta jag någonsin har varit i en butik och den butik jag provat mest kläder i på samma gång.

image329



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0