Torsdag

Torsdag, och snart har ännu en vecka gått. Ska iväg och jobba senare och efter det blir det träning. Känner mig dock lite konstig i kroppen idag, är himla seg och känns nästan som om jag vore påväg att bli sjuk, orkar inget liksom. Men det kanske bara är tröttheten som tränger sig på. Har sovit på tok för lite de senaste veckorna. Jätte trött på morgonen, som sedan förpestar hela dagen med att vara småseg och trött, sen framåt kvällen och närmare midnatt då piggnar jag till och kan absolut inte somna i lagom tid.

Imorgon är det derby, missade förra derbyt så nu måste jag verkligen ta mig iväg och kolla. Sist ska det ha varit en riiktig kanon match, vilket det förhoppningsvis även blir imorgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0