Wii

Okej, Wii var inte min grej, till en början. Men efter ett tag fick jag in snittsen och fick 9 strike, två spärr och en där jag fick ner 9 av de 10 käglorna, på en omgång bowling. Då fick jag ihop 235 poäng och slog Toms rekord som var 217. Efter att vi spelat ett tag fick jag ont i axeln, vet inte om jag hade svingat för hårt eller om jag bara var trött i armen. 

Idag blir det shopping med Mary och Krill, sen blir det "Subban" med brudarna och sedan derby match med typ hela laget. Heja Kumla. Men får väl hålla på något av de andra lagen idag, eller så går man dit som neutral och ser en bra match och skiter i vilka som vinner bara man får se en kanon match.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0