Dagens

Nu är det dags för uppdatering. Idag har jag jobbat inte så lång tid men det tog ändå bort större delen av dagen. Började nämnligen kvart i 12 till kvart över 4. Var nog inte från jobbet förns kvart i 5 eller något sånt. Såg att jag fått meddelande av Alex, att jag kunde komma till henne efter jobbet som hon tidigare sagt inte skulle fungera. Så det blev att snabb kolla med Sandy för vi hade planerat in ett gympass, men hon skulle sova och sedan jobba så då blev det en sväng hem till Alex istället för min del.

För er som inte vet har Alex nyss flyttat och jag har inte varit i den nya lägenheten förut. Riktigt fin, mysigt rum, högt i tak, centraltläge. Kan inte bli bättre. Vi satt uppe på taket och åt mat och glass. Så himla mysigt. Sen gick vi in och satte oss att planera Västkusten 2008! Det kommer bli kanon. Underbart! Sen åkte jag hem precis innan regnet entrade Örebro.

Kom hem till ett soligt Kumla och slog mig ner här. Tada!


Kommentarer
bumbi bjuhr

vi fick inget regn :)

2008-07-14 @ 00:48:17
URL: http://alexandrabjuhr.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0