Mördarpass

Nu är jag helt slut, har äntligen kommit hem från mitt mördarpass. I början kändes det riktigt bra, men efter ett tag var det total kaos, skyltar skulle rivas och bytas, kunder överallt och leveranser av alla de slag. Men dagen går så mycket fortare när det är kaos så det är skönt på det viset, förutom att man blir så stressad för att man måste hinna med allt annat som ska göras också.

Nu har jag iallafall ledigt från imorgon och hela helgen. Underbart. Men inte f*n får jag sova för det, imorgon ska jag upp ännu tidigare än idag för att hinna med ett tåg som går 06.40. Så nu blir det till att packa, duscha och göra klart det mesta inför morgondagen.

Kameran ska med så jag hoppas på något bra tillfälle för lite fotografering så jag har något att visa er sen.


Kommentarer
babbi

vart sjuttsingen ska du kvinna? för länegsen vi sågs nu!

2008-07-04 @ 01:22:52
URL: http://alexandrabjuhr.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0