Måndag

Då var denna dag avklarad, har jobbat, tränat och kollat på tv. Nu avslutar jag kvällen med att sitta framför datan. Som så många andra kvällar. Imorgon är man ledig, den här veckan jobbar jag verkligen de dagar som man igentligen inte vill jobba. Båda träningsdagarna med laget + hela helgen.

Imorgon blir det en tripp ut till mor o far, måste tvätta arbetskläder och lite träningskläder, så jag har de närmaste dagarna, fick nämnligen ingen tvätt tid förns torsdag. Sen blir det gymmet med Sandy.

Annars blir det nog inte så himla mycket mer, ser det ut som. Men det är ju tisdagstema imorgon och jag vill ut och fota, har hittat ett bra motiv, självklart är det en liten blomma jag har sett. Måste byta motiv snart, börjar tröttna. 

Några förslag?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0