Poängjakt

Idag har vi varit ute på Kärra udde hos Mattsson och haft poängjakt, här kan du läsa mer utförligt vad det innebar. Jag har haft en riktig kanon dag, riktigt skoj. Extra roligt var det självklart att mitt lag vann. Vi var riktigt bra, yeah. Alex du skulle ha varit med oss, men jag förvarnade dig ju.

Efter poängjakten åkte jag och Alex hem till mig och kollade på fotbollen och grillade, åt gott och drack gott som man brukar säga. Tyvärr avslutades dagen inte lika bra som den började. Tyvärr som alla som läser det här redan vet så förlorade ju Sverige. Trist, det var ju så nära.

Nu är det snart dags att sova, är ganska sliten.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0