Studentvimmel


Som ni säkert förstått så har min bror tagit studenten idag. Stort GRATTIS på honom. Självklart var jag där, självklart hade jag kameran med mig, självklart tog jag några bilder. Håller på och fixar lite så det är snart på väg upp även på bloggen.

Något som inte är lika självklart var att jag hade klänning på mig, aldrig varit en klänning eller kjol människa men det börjar komma mer och mer nu.

För övrigt har det varit en kanon dag, solen tittade fram bakom molnen och det var varmare än vad som hade utlovats. Kom några skurar framåt eftermiddagen men då var vi redan hemma. Samma tur som när jag tog studenten för 3 år sedan. Oj vad tiden går fort.


Kommentarer
babbi

hade du den turkosa :D?

2008-06-13 @ 23:30:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0