Back on track

Dåligt med uppdateringar jag vet, men det har strulat med mitt internet, har inte kunnat logga in på blogg.se. Men hoppas på att jag nu, när jag väl kommit in kan publicera detta inlägg.

Har varit iväg och kollat på Ösk som kvalar till div.1, ingen höjdar match, munkfors vann med 8-1, vi lämnade hallen när det var 5 minuter kvar. Ösk gjorde ett tidigt mål, deras första skott tror jag till och med att det var, sen hade de inte mycket att säga till om. Nu är man väldigt taggad på träning imorgon, ska försöka att få älsklingen att byta blad på min klubba, så jag får ett lite hårdare. Kanske fungera, kanske inte.

Är det dessutom bra väder imorgon ska jag försöka ta mig ut med kameran, en promenad skulle ju vara ett stort plus. Har blivit dåligt med det i helgen, men det finns orsaker till det, alla kanske inte är så bra men de finns.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0