Då var det kväller

Då har man jobbat klart då, var iofs ett tag sen men eftersom blogg.se verkar strula otroligt mycket nu så har det inte kunnat bli någon uppdatering förns nu, hoppas jag. Är riktigt trött och seg nu, huvudvärk som inte riktigt vill ge sig. Känns nästan som om det är någon förkylning på gång eller något har vaknat flera dagar i rad nu med små ont i halsen och känt mig krasslig.

Imorse var jag inte så himla glad, trodde jag blev straffad för något eftersom det var sol, men jag njöt riktigt när det började snöa senare på dagen, inte för att jag vill ha snö, men då hade jag ändå inte kunnat gått ut med kameran. Får hoppas på bättre väder imorgon då jag är ledig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0