Fuskare

Då är man äntligen hemma igen, lämnade lägenheten kvart över 7 ungefär. Sen dess har jag jobbat en hel dag och sedan åkte jag direkt ner till träningen. Var så trött att jag trodde jag skulle somna innan träningen, men så fort man kom igång och sprang så blev jag mycket piggare. Nu väntar lite mat och sedan ska jag sova, ska gå upp halv 3 och köra älsklingen till jobbet. HALLÅ! Skaffa dig ett körkort ;)

Provade stegräknaren på jobbet, tyvärr är den jätte lätt att ställa om så man kommer åt knappen på tok för ofta, funderar på om man kan låsa den på någon sätt. Men försökte hålla koll på stegen och räknade ihop dem eftersom. Men tror det var en glädjemaskin, hade gått över 8000 steg redan vid klockan ett. Stämmer det är det väldigt bra gjort.

Annars gick allt bra på jobbet, har fått riktig ordning på trädgårdsmöblerna nu, saknas några få grejer + alla dynor som kommer på tisdag, dagen innan deadline. Nice!

Nu är det mat dags.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0