God morgon

Mulet och trist ute, är trött och seg i hela kroppen. Känner mig nästan lite småsjuk, men det är väl som vanligt något som går över när man vaknat till lite. Precis som det varit den senaste månaden. Idag kommer det bli en kanon dag det känner jag på mig. Nu på dagen ska jag ut och gå och sola med Sandy, olja in en tavelhylla som jag köpte när jag och Mary var på marieberg i tisdags.

Ikväll är det som jag sa igår, utvärdering av säsongen och efter det blir det bowling och sedan mat på Dragon. Efter det drar några vidare till Mary för ett litet party, om hon nu är frisk, ryktades om att hon kände sig febrig igår.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0