Våffeldagen

Nyligen hemkommen från Mary, vi har först varit på Marieberg och försökt hittat en present till min älskling som fyller år imorgon. Har hittat en sak men är inte helt klar än, så jag hoppas resten löser sig imorgon. Har lite tid på mig innan han kommer hem, då han slutar klockan 12. Så det är väl bara att kliva upp vid 8.

Efter Marieberg och alla andra affärer som hör till, kom vi äntligen hem till Mary där vi skulle avnjuta våfflor dagen till ära. Mums så goda de blev. Medans vi väntade på Niklas som skulle komma med våffelsmeten så skruvade vi ihop Marys hylla hon hade köpt, blev jätte bra.

Sen krossade jag Niklas på wii. Im the KING!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0