Dåligt väder

Nu är jag hemma, eller igentligen har jag varit hemma i 2 timmar. Har hunnit med att äta sen har mor varit här. Hon väntade här efter jobbet på att bror min skulle komma med tåget. Han har varit på bartender tävlig. Får väl höra imorgon hur det gick.

Jobbet gick bra, varmt och jävligt bara. Så seg är man allt, förstår inte dricker hur mycket vatten som helst och får springa på toa stup i kvarten. Ändå kommer huvudvärken smygandes på eftermiddagen. Så jag kan säga att man inte är fit for fight efter 11 timmar i en bastu. Längtar så till sommaren då det kommer vara ännu varmare där inne. Får hoppas på dåligt väder de dagar jag jobbar. Undra om man kan beställa det.


Kommentarer
Krilly

Heey you! Ta med ville vickstjärt på lördag så kan han blanda drinkar åt oss ;0)

Puss

2008-05-08 @ 23:27:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0