Ett hopplöst fall

Det är precis vad jag är. Vi har idag tillbringat 2 timmar på Löpex för att prova ut löparskor. Jag tror jag provade 5-6 par innan vi vart riktigt nöjda. Inget passade jag pronerade lite vilka skor jag än valde. Men till slut hitta vi ett par som blev bättre men fortfarande pronerar jag lite på högerfoten. Men han trodde inte att vi kunde göra något åt det. Ett hopplöst fall helt enkelt.

Men jag fick iallafall ett par Nike + precis som jag ville ha, älsklingen tror att jag valde dem just för det. Men så var det inte det kan flera intyga, iallafall dem som snällt fick vänta på mig.

Nu överväger jag om jag ska köra ett pass imorgon, har ändå fått sprungit ganska mycket idag, plus att jag gjorde mitt konditionstest idag. Det visade väl ungefär vad jag trodde, ingen höjdar kondition men ligger ändå där genomsnittet ligger. Känns skönt på sätt och vis. Det kan bara bli bättre och det ska vi se till att det blir. Men har man inte kunnat sprungit ordentligt på ett par år, så är det klart att man inte är tiptop.

har nu även fått mitt rehabpass till gymmet. Så nu ska det byggas stabilitet i kroppen ;)


Kommentarer
Alexandra

Du och jag i ett nötskal Sandra!

2008-05-22 @ 22:34:49
URL: http://alexandrabjuhr.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0