Godmorgon

Solen skiner och det är varmt o skönt ute. Ska försöka att få liv i älsklingen som är ledig idag, så vi kan ta oss iväg till Marieberg för att inhandla lite presenter till bland annat några som tar studenten.

Igår fördrev jag tiden mellan lunchen med far och mitt konditionstest genom att springa runt på stan. Där handlade jag ett par leggings, en deo, en ljuslykta och en liten sak till min bror. Inga stora summor men jag blev nöjd. Sen köpte jag ju även löparskorna för en betydligt större summa på kvällen.

kanske lägger upp lite bilder senare, vi får se. Men nu ska jag göra mig klar.


Kommentarer
Alexandra

du får vara den första om du vill :D

2008-05-23 @ 12:06:14
URL: http://alexandrabjuhr.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0