Lista

Efter att ha insett att jag inte har så mycket att skriva och helst inte vill få slut på alla bilder jag har i lager än. Vet ju aldrig när kommer iväg och fotar nästa gång. Så därför lägger jag in en lista som jag hittade på en blogg för någon vecka sen.


ÅTTA DAGENS:
Klädsel: Myskläder hela dagen! Pyjamas byxor och en reklam t-shirt.
Frisyr: Morgonfrilla.
Roligaste händelse: Ett Sms, om jag säger så här, dagen har inte varit händelserik.
Mat: Klyftpotatis, kyckling och Tsatsiki.
Jobb: Redigera bilder.
Bästa: Positiva kommentarer jag fått <3
Sämsta: Ingen ork.
Önskning: Vill ha en ny kamera.

SEX VEM:
Sov du hos senast: Sandy.
Ringde du senast: Niklas.
Ska du träffa imorgon: Hmm återstår att se.
Rörde senast vid dig: Niklas ;)
Vill du träffa nu: Någon jag inte träffat på ett tag.
Spelade du senast ett spel med: Alex och Marie.

FYRA VAD:
Stod det i senaste smset du fick: Ja okej haha då vet jag.
Ser du fram emot: Sommaren!
Tänker du om att skaffa barn: Inte än!
Ska du göra nu: Kolla maten i ugnen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0