Morgondagen

Då var man hemma och fått i sig mat oså vidare. Snart dags att sova känns det som om jag skall orka med morgondagen. Ska försöka att komma upp i lagom tid ungefär kl 8 och dra mig iväg till gymmet, någon som ska med? Nej jag tänkte väl det.

Sen blir det hem och duscha och göra sig i ordning för att sedan åka in till Rehabcenter och få mitt inlägg fixat som har sjunkit ihop lite. Sen blir det lunch med far och sen stan en sväng. Halv 5 ska jag befinna mig på sjukhuset för att göra mitt konditionstest, eftersom jag har problem med mina benhinnor så funkar inte beeptestet för mig för benhinnorna säger ifrån. berättar mer om testet imorgon.

Sen ska vi ner i gymmet och kolla på lite rehabövningar jag ska köra. Klockan 18.00 ska vi infinna oss på Löpex där det skall provas löparskor. Med tillhörande löpning på löpband.

Så imorgon ska jag vara aktiv hela dagen. Så jag kanske inte kan skriva så mycket på dagen men det blir iallafall en uppdatering på kvällen. Om jag orkar ;) 


Kommentarer
Malin

Ok, jag hade tänkt att fråga om du ville vara med mig och några till, typ krilli och mikis mfl och titta på eurovision. Men om planerna inte blir av är du mer än välkommen, vi vet tyvärr bara inte vart vi ska vara än. Hos krilli eller mig. Ses ikväll. Puss

2008-05-22 @ 16:06:15
URL: http://perhzon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0