Shopping

Jag köpte en ny mascara som jag nämnde förra veckan. Nu var det så att den jag köpte var vattenfast, vilket jag självklart visste när jag köpte den. Så det var ingen miss av mig. Däremot tänkte jag inte efter tillräckligt. Jag har nämnligen inte någon bra make up borttagning som klarar av vattenfast.

Självklart kom jag på det på kvällen när sminket skulle bort, då allt redan var försent. Men efter ca 4 tvättar var det mesta borta. Observera det mesta! Har inte känt mig så himla fräsch runt ögonen efter helgen kan jag säga. Men nu har vi botmedlet på hemmaplan.

Köpte nytt ögon makeup borttagning och rengöringslotion idag, får hoppas det fungerar bättre än den gamla.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0