Shopping

Nu har vi, jag och älsklingen varit på Marieberg och shoppat. Jag köpte mig ett chip till skorna så nu ska det tränas, är jätte taggad just nu. Får hoppas det håller i sig, ska bli kul att se resultatet. Sitter nu och försöker få in lite låtar som peppar så kallade Powersongs och även låtar som är bra att träna till.

 

Någon som har några låtar i lager?

 

Förutom chipet köpte jag ett armband att sätta ipoden i, vilket underlättar tränandet då man slipper ha kablarna hängas längs hela kroppen. Sen köpte jag fyra nya nagellack, riktigt somriga. Så nu ska det målas naglar hela sommaren. Lite onödigt att köpa 4 olika men kunde för det första inte bestämma mig för vilken färg och för det andra så kan det vara kul med lite olika färger.

 

Nu väntar jag på att Mary ska komma hem så jag kan hämta min väska som blivit kvar där sen förra helgen. Wiiie vad jag är glömsk. Men ett tillfälle att prova chipet tackar man inte nej till.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0