Underbara säng

Har hunnit med att tvätta nu på morgonen, segt att gå upp klockan 7, när man bara vill ligga kvar och njuta i sin egna säng efter en väcka på madrass och i sovsäck. Men upp och slänga i tvätt, sen kröp jag ner i sängen igen och somna om, upp och hängde tvätt och slängde i en maskin till, somna om igen. Så underbart skönt. Älskar min säng.

Nu blir det till att kolla igenom lite bilder från helgen och kanske även lägga upp någon här. Har ju en hel del att visa då jag tog ungefär 800 bilder. Men snart är det dags för lite lunch och sen ska det väl duschas och göra sig klar för att åka till marieberg, en önskning från älsklingen. Inte tackar man nej heller.


Kommentarer
Malin

Hej saz! Underbara bilder! Har funderat på det där med min blogg. Skulle vilja ha typ som du men med rosa och blå toner tror du det går? DU får lätt en hundring om du kan fixa det. Vill att Modesta som jag skrivit dit nu syns också... Ses på träningen ikväll. Pussss

2008-05-05 @ 13:57:22
URL: http://perhzon.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0