Shopping

Idag gick jag upp tidigt för att vara ledig. Anledning var att jag skulle köpa en extern hårddisk som jag kan spara mina bilder på. Varför gå upp tidigt för det tänker ni, men det var så att det öppnades en ny butik ute på marieberg idag som hade halva priset på dem idag och imorgon. Köat i ca 2 timmar (idioti?), kommit fram och fått besked att hårddisken var slut, så mitt köp i denna butik blev istället 2 st minneskort till kameran, vilket inte är fy skam det heller.

Sen blev det tröstshopping i form av en polotröja och benvärmare på Gina Tricot och tekoppar och "oboypinnar" från Nice.



Kommentarer
bumbi bjuhr

VARFÖR HÄLSADE DU INTE PÅ MIG? :'(

2008-10-23 @ 17:59:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0