Update

Jag lever, även om man inte kan tro det. Har inte varit speciellt mycket de senaste dagarna, har bara ingen lust till något förtillfället och ännu mindre att skriva något ointressant.

Har jobbat 3 dagar i rad nu men resten av veckan är jag ledig som det ser ut. Möjligtvis att det blir jobb på söndag men det får jag reda på senare. Annars är det inte mycket på gång, match på lördag och då jävlar ska vi ha våra poäng, kom igen nu tjejer! VI KAN....

Igår var jag, Emma och Linnéa hos Giorgio och åt Gnocchi (stavas?) och spelade Ticket to ride, vilket var ett spel för mig och Linnéa ;) eller så var det nybörjar tur, ehh NEJ!


Kommentarer
Giorgietto

Gnocchi, inte gnocci, eheh

2008-10-23 @ 10:28:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0