Yeah!

Vinst igår i premiären gjorde hela min vecka. var otroligt nervös i början då vi inte alls spelade som vi brukar. Tappar boll och nästintill ger bort den vid många lägen. Men vi kämpar oss in i matchen och vänder den till våran fördel. Slutligen stannar resultatet på 6-3 och vi kunde gå hem med huvudet högt med 3 riktigt sköna poäng.

Innan matchen kom Babbi till mig och jag bjöd på mat, hade köpt laktosfri grädde och allt, trotts att hon sa att hon skulle ha med sig tabletter så jag inte behövde tänka på det. Men ville vara duktig och göra det ändå. Glömde dock bort att smöret inte är speciellt laktosfritt så det var nog tur att hon tog med sig tabletterna. Jag försökte iallafall!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0