Förkylning

Då var det snart slut på den här veckan också. Dagarna går fort nu. Igår jobbade jag från klockan 08.00 - 18.00 ingen hit när man har ont i halsen och är snorig, men det gick bra. Trots att jag var väldigt trött på kvällen. Efter jobbet hem och slänga i mig lite mat och sedan ner till träningen. Teori stod först på schemat vilket man klarar av även med förkylning. Var även kvar ett tag och kollade på bollpasset, medans Jossan sprang runt med min kamera och tog kort på allt och alla.

Idag vaknade jag vid 9 ungefär, la mig i soffan med täcke och kudde och kollade klart på en film som jag lyckades somna till sist. Sen blev det handla lite mat så vi överlever kvällen. Efter det har jag tagit mig ett bad och nu sitter jag här. Funderar på att bädda ner mig i soffan igen och kolla på något bra program eller någon film, med en mugg OBOY!

Vill bara säga 2 VECKOR KVAR! Så nu var det gjort.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0