Genombrott

Ibland kan små saker göra en glad, idag har det hänt en sådan sak. Hela min dag har faktiskt varit bra. Fick börja jobba tidigare vilket inte gjorde mig något när jag ändå redan skulle jobba. Efter jobbet åkte jag hem, gjorde lite mat (dinkelpannkakor, ja jag försöker iallafall vara nyttig) sen iväg på träning.

En träning som jag tycker gick helt okej, känns riktigt bra nu. Men några fel pass och så det kommer man nog inte ifrån. Får nöja mig med att det andra går bra. Så släpper nog det som inte fungerar så bra senare. Efter träningen för ungefär 10 minuter sedan händer en av de små sakerna som förgyller. Eller jag vet inte om det är en stor eller liten sak, det kanske någon annan får avgöra. Hur som helst så blev jag riktigt glad och det är alltid kul att få beröm. Speciellt när man inte förväntar sig det.

Jag som tyckte det här var en hemsk dag först när jag åkte till jobbet, när de på Rix FM började läsa upp vad som hade hänt just detta datum. World trade center, Anna Lindh och Ronnie Pettersson var bara några utav sakerna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0