Veckan ut

Pratade med min älskling för ett tag sen, en infektionsdoktor hade varit och kollat på honom, enligt honom om allt går som det ska bli han kvar 2-3 dagar till och sedan kan han få komma hem och gå på tabletter istället. Men det är bara om allt går som det ska. HOPPAS!!! Saknar dig hjärtat! ♥

Den enda som håller mig sällskap på dagarna nu är min andra älskling, Findus. Självklart har jag massa underbara vänner som ställer upp på alla möjliga sätt, älskar er för det! ♥ Ni är bäst!




Kommentarer
marie

<3

2008-09-16 @ 23:15:52
URL: http://mpettersson.blogg.se/
Mary

hej babe! ska vi ta en promenad nån morgon? :) var länge sen. Puss Puss

2008-09-17 @ 09:09:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0