Avslutning med laget

Gårdagen bjöd på mycket skoj, bestämde mig på morgonen att åka in till Örebro för att kolla på Virginska när de spelade SM, tyvärr förlorade de med 4-3. Sen gick jag, Babbi och Linnéa upp på stan och åt på La Baguette och sedan hem till Babbi för att fördriva tiden tills vi skulle upp på stan igen för avslutning med laget.

17.30 samlades vi på Hellas för att äta en riktigt god fläskfilé med klyftpotatis. Precis innan vi skulle gå så läste Emma upp en liten dikt som hon hade gjort, underbar! Det där med dikter börjar bli våran grej, alltd är de lika bra också. Kommer säkert upp på lagbloggen senare (om den inte redan finns där?).

Efter maten körde vi Lasergame, jag har aldrig gjort det förut, men det var riktigt skoj. Vi delade in oss i Örebro mot Kumla där även Askersundarna fick vara med. Tyvärr saknas bilder från lasergamet, hade väldigt gärna velat ha en lagbild att slänga upp, men det får väl bli en annan gång.

Sen åkte jag, Emma, Maria och Kamel hem till mig och spelade lite Wii.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0