Dagar försvinner

Utan Wii i 1 dag och det börjar klia i fingrarna. Var länge sen jag tyckte det var så kul med tvspel som nu. Om ca en timme kommer älsklingen hem och då ska vi åka in till stan för att hämta konsolen, så då blir det spela av hoppas jag. Eftersom jag inte hade någon chans att spela igår hade jag tänkt att blogga, men icke. Bloggen fungerade inte riktigt som jag vill och det blev inget inlägg. Så tänkte skriva lite nu istället.

I förrgår var jag på Marieberg med mor, myspys. Shopping på hög nivå. Hade varit inne i tre butiker och hade med oss en påse från varje butik. Jag kollade åter igen på vårjackan, jag dör, vill ha den. Någon som kan ge ett bidrag? Jag bytte en tröja som jag köpt veckan innan som hade ett litet hål på ryggen som jag missat, köpte 3 par trosor sen köpte mamma te och Super paper mario till mig, hon är bäst ♥.

På kvällen var det träning, först gympass med Sandy, Emma och Linnéa + 5 grabbar. Fattar inte hur vi kunde få plats på det där lilla gymmet. Sen bollpass, en riktig köttarträning. Var ganska trött efteråt vill jag säga.

Torsdag innebar luggklippning och fika tillsammans med mor. Sedan hem och hämta Niklas för att åka in till stan och lämna in Wii:et. Sen gick vi en sväng på stan för att fördriva tiden så att vi kunde få med oss spelet hem igen. Men tillslut fanns det inte mycket kvar att kolla på så vi åkte hem. Kvällen spenderades i Skogstorp med ännu en köttarträning. Så nu mår benen fint vill jag lova.

På tal om benen, jag har fått besked, om mindre än 1 månad är det dags för steg 2. Hoppas allt går bra, börjar bli nervös nu.

Idag blir det inte mycket gjort kan jag tänka mig, enda planen är att det ska bli mysmat i form av Tacos ikväll, sugen Sandy?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0