Gårdagen

Gårdagen spenderade jag några timmar på jobbet, för att kunna vara ledig hela dagen idag och då inte missa något av samlingen till matchen. Efter jobbet åkte jag hem och kollade på veckans avsnitt av Grey´s som vi spelat in. Efter det begav jag mig ut till mor & far för att äta lite mat och kolla på tv.

Efter att ha ätit, kollat på Postkoden, Så ska det låta och slutet av Let´s dance så åkte jag och bror hem till mig och spelade lite Wii och sedan sov han över här. Niklas kom hem straxt för 11 och somnade i soffan. En lyckad dag, med massa mys.


Kommentarer
Krillan

Heey! haha thanks! aa jag tror så det är planerat iaf ska kolla om jag ska jobba bara. vad gör du idag? puss

2009-03-01 @ 10:21:04
URL: http://kaxigakrilla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0