Nytt schema

Jobbade hela dagen i går, direkt till träning. Hemma igen vid halv 10. Tänkte attt jag skulle få sova ut, men då har älsklingen bokat tvättid 07.00, jippi! Men nu är det klart.

Fick nytt schema i fredags, enligt pappret skulle jag missa sista matchen på lördag, Innebandyfesten i Hudik nästa helg och Romme helgen efter det. Nu har jag dock löst matchen och innebandyfesten, får skippa Romme, har ju trots allt varit i Sälen nyligen, även om det skulle vara skoj att följa med laget dit ändå. Men på Innebandyfesten ska jag agera paparazzi, Wie!

Dagen idag ska väl tillbringas till att göra det jag är bäst på, absolut ingenting. Eller det blir nog lite städaning och Wii spelande. Men vi får väl se, älsklingen kanske har andra planer när han kommer hem.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0