Distrikts Mästerskap

Idag har jag spelat DM med mitt älskade Kumla. Gick upp tidigt för att packa och äta lite gröt, sedan kom coach och hämtade mig och vi begav oss mot världsmetropolen Askersund. Första matchen var mot KFUM, där vi vann med 9-2 och nästa match spelades mot Åsbro och där vann vi med 7-1. Tror aldrig jag har bränt så många chanser i hela mitt liv, under en match förut. Surt att inte få sätta dit bollen. Tiden mellan matcherna spenderade vi hemma hos Dohn, super mysigt med mat och massa soffmys.

Nu väntar semifinal mot just Askersund på tisdag i Mellringe 15.00. Be there!


Kommentarer
Allanbrallan

Jag tror aldrig jag har haft så många chanser som jag hade!! :P

2009-01-05 @ 14:13:50
URL: http://buttahara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0