Träningsvärk?

Träningsvärk? Inte nu längre. Läste i en tidning för några dagar sen att kaffe kan motverka träningsvärken, även chokladmjölk har samma effekt. Det var tydligen blandningen av protein och kolhydrater som förebygger värken.

Men utan träningsvärk, hur vet man då att man verkligen tagit i på träningen? Jag blir jätte besviken om jag inte har träningsvärk efter ett fys eller gympass och börjar fundera på vilken/vilka övningar jag inte gjorde rätt eller tog i tillräckligt på.

Länge leve träningsvärken.


Kommentarer
Allanbrallan

haha, vad bra vad bra!

jag vet inte, men jag antar att hon va det;) hahaa



jag hatar träningsverk, eller, jag ogillar det..

speciellt om man ska gå i trappor, aj aj!

2009-01-08 @ 10:56:52
URL: http://buttahara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0