Kvällslista

Läste någonstans att svenska folket gillar listor, så varför inte.

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan: Nej snorkråkorna får krypa ut själva.
Titta på dig själv i spegeln: Varje dag
Gnälla: Det kan nog hända.
Skrika: Inte allt för ofta.
Sova: Varje natt.
Ha ångest: Efter en pizza kan man inte ha något annat.
Skada dig själv med flit: Emo, självklart. Vad är det här för lista?
Ta mediciner du inte borde ta: Neej
Vilja dö: Neej.
Drömma mardrömmar: Ja det händer.
Drömma sexdrömmar: Haha inte lika ofta som mardrömmarna.
Ta droger: Åter igen, vad fan är det här för lista? Självklart inte!
Försöka vara annorlunda: Annorlunda mot vad?
Klä dig i svart: Ja det händer.
Gå till kyrkan: Nej.
Gå i skolan: Inte nu längre.
Röka: Inte en chans.
Hata folk: varför slösa energi på det.
Lita på folk: Oftast.

VEM:
Saknar du: En hel del gamla vänner.
Vill du döda: Ingen.
Rörde dig sist: Niklas
Vill du slå: Bergs imorgon ;)
Kysste dig sist: Jag brukar ju strula runt så har ingen koll på det.
Vill du kittla: Albin
Kramade du sist: Märy
Vill du prata med: Märy, alltid lika mys.
Skrek du på sist: Findus.
Vill du vara som: Mig själv.
Sårade dig sist: Behöver vi inte ta upp här.
Vill du bli galet full med: Vill inte bli galet full.
Gjorde dig riktigt glad senast: Babbi, trots att jag visade det dåligt.
Fick du sms från senast: Coach.
Ringde dig senast: Bror

HAR DU:
För många vänner: Inte för många, men de bästa <3
Förföljelsemani: Nej.
Tvångstankar: Nej inte direkt.
Någon annan psykisk sjukdom: Nej.
Någon fysisk sjukdom: Nej.
Någon skada: Benhinneinflamation helvetet!!!
Färgat håret: Ja man måste ju dölja de grå stråna :P
Brutit några ben: Möjligtvis en spricka i ett revben, räknas de?
Några piercings: Öron och navel.
Egen dator: Den jag sitter vid nu, kallar jag för MIN!
Bra självförtroende: Långt ifrån.
Kysst någon: Ja
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej.
Varit kär: Ja.
Lämnat landet: För få gånger.
Tuttat eld på nått: Räknas ljus?
Gjort något olagligt: Jag körde för fort en gång.

HUR:
Går du: Bakofram
Svarar du i telefonen:
Olika.
Fördriver du tiden: Datorn.
Mycket pengar har du: Skit i det du.
Tjänar du pengar: Pantar burkar.
Ofta diskar du: Katten diskar åt mig.
Ofta städar du: När det behövs.
Många stör du dig på: Inte många.
Ofta träffar du din familj: Så ofta jag kan.

TROR DU:
Att du blir något: Tror och tror.
På gud: Nej.
På rymdvarelser: Nej.
Att folk tycker om dig: Jag vet att det finns folk som gör det <3
På ett liv efter detta: Efter den här listan? Ja självklart.
Att fiskar kan tänka: Ja det kan de.
Att du kommer leva länge: Ja det tror jag.


Kommentarer
Anonym

du är bra du vännen <3

2009-01-10 @ 18:39:14
URL: http://mpettersson.blogg.se/
Anonym

Fiskar kan inte tänka. Fiskar är dumma. Se bara på Mört, haha :D

nej jag skojade<3

2009-01-11 @ 17:11:45
Anonym

Fiskar kan inte tänka. Fiskar är dumma. Se bara på Mört, haha :D

nej jag skojade<3

2009-01-11 @ 17:11:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0