Bröllop!

Igår fick vi inbjudan till bröllopet i sommar, äntligen ska J och P gifta sig, som vi har väntat! Hade tänkt mig att fota lite på bröllopet mest för att jag tycker det är skoj, sedan fick jag förfrågan av dem att fota lite under bröllopet. Häromdagen när jag var hemma hos mor och far kom P över och frågade om jag inte kunde fota hela bröllopet inklusive bröllopskorten. Nervös!!!!!!!!!

Så nu blir det till att träna som bara den för att kunna utföra det på bästa sätt i augusti. Så om mina vänner ställer upp kommer det antagligen att bli en hel del porträtt här under de närmaste månaderna. Några har redan sagt att de är intresserade men skulle fler vara det så säg bara till.


Kommentarer
linniers

vad roligt :D du kan öva på mig haha

2009-05-20 @ 15:29:51
Thea

Jag och freddan, och vårat hus posar gärna ;)

2009-05-20 @ 22:26:40
Anonym

Har ju redan sagt att jag är intresserad men bara så du vet får du öva så mycket du vill på mig :P haha

2009-05-20 @ 22:31:27
sandra

JAAAG :D hihi

2009-05-21 @ 11:46:47
URL: http://sandryyy.blogg.se/
rebecca

sv: haha , ja jag kunde ju alla repliker utantill.. !



du ska nog inte oroa dig inför korten de kommer bli jättefina :)

2009-05-21 @ 12:15:41
URL: http://rebbeccan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0