Rastlös

Efter att ha varit hemma i snart två veckor och knappt gjort något alls mer än att rehabträna hit och dit och gått små promenader så tröttnade jag idag och rastlösheten tog över. Endel som känner borde tycka att det var konstigt att det tog nästan hela två veckor innan det skedde.

Åkte med Mor och älsklingen ut till marieberg för att shoppa, var så himla sugen, och kom hem med en hel del nya saker. Inte kan jag sitta still för det, utan snart tar jag tåget in till Babbi för att umgås med henne, var ett tag sen. Saknar!



Kommentarer
babbi

saknat dig med! kul att du kom några timmar :)

2009-05-05 @ 23:11:09
Krilly

Hello sazz!

Läget idag? Hoppas allt är bra. Sorry men jag hinner inte komma efter jobbet idag, jag måste hem å käka ska å träna bääändy ( har ju match på lördag har ju inte hålilt i en klubba på tok läänge) Hoppas du inte bliiir allt för ledsen huh? Du kan väl sms;a så jag vet att du har läst huh? Vi kan leka i morgon innan kl 13? Fika på sveas då kan jag komma vid 10 om du vill? PUSS!

2009-05-06 @ 07:34:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0